Az említett úriember még 2016-ban rendelte meg álmai autóját, ami egy Model 3 Long Range típus volt. 2 évvel a jeles esemény után át is vehette a gépcsodát, és izgalomtól túlfűtve hátára vette Amerikát. Az első 6 hónap amolyan bemelegítésnek tekinthető, ugyanis "potom" 20 000 mérföldet tett meg az autóval (ez is több, mint amennyit a legtöbb tulajdonos megy vele). A történet sava-borsa csak ezután következett, hiszen az elmúlt 1 évben még rádobott 80 000 mérföldet. Ezzel Arthur valószínűleg az első olyan ember a föld kerekén, aki átlépte a 100 000 mérföldes álomhatárt a Model 3 típusú személygépjárművével. Átszámítva ez körülbelül olyan 160 000 km-nek felel meg, ami azért nem gyenge teljesítmény. 

Természetesen az útrol komoly dokumentációt készített a blogján, illetve Twitter oldalán is. Az Electrek nevű online hírportál is készített vele egy interjút.

A beszélgetés fő témája természetesen az, hogy milyen javítási és karbantartási procedúrán ment keresztül?

Arthur meglehetősen érdekes választ adott a kérdésre:

Karbantartás és javítás...ez a kedvenc részem. Ha nem gyilkoltam volna szét az autót, akkor bizony csak abroncsokat kellett volna cserélnem 25 ezer mérföldenként. Egyik alkalommal egy völgyön keresztül mentem, ami után lengőkart kellett cserélnem. A másik problémás helyzet a Utah államban található Bonneville sós síkságnál történt. Rettenetes szél fújt és egyszer becsapta az ajtót, aminek következtében a zsaluból letört egy darab.

Amúgy a két javítás összesen körülbelül 500 dollárjába került, ami átszámítva olyan 140 ezer forintnak felel meg.

A másik kérdés amire mindenki kíváncsi, hogy az akkumulátor milyen állapotban van ennyi mérföld megtétele után?

A jelenleg maximálisan megtehető táv 302-308 mérföld, ami körülbelül 2.5%-os csökkenést jelent, az eredeti 310 mérföldhöz képest.

Az Arthurral készített interjúból az is kiderül, hogy kizárólag Supercharger töltőállomásokon állt meg. Ez azért is érdekes, mert köztudottan a nagyteljesítményű töltés nem hat jótékonyan az akkumulátor élettartamára. Nos, ez az eset ezt megcáfolja. Az is kiderült még, hogy alig néhány alkalommal hagyta a töltöttséget 10% alá esni, és csak a töltés idejére volt csatlakoztatva a jármű. 

Összességében elmondható, hogy a Model 3 bámulatosan teljesített az elmúlt másfél évben.